27. feb. 2016

PHOTOSTORY OPPGAVE

Nå er endelig Photostory oppgaven ferdig og resultatet er klart. Det har oppstått en del problemer underveis, men jeg har gjort alt jeg kunne for å få det til å funke. Filen har blitt slettet, og jeg har måttet begynne på nytt noen ganger. Jeg har også vært syk, og ikke fått jobba med prosjektet  pga. det. Jeg hadde også en del problemer med lyden i Photostoryen. Jeg fikk ikke tatt opp lyd, og når jeg endelig fikk det til ble den utrolig lav, hvertfall med bakgrunnsmusikk som vi skulle ha med. Jeg tok derfor ned lyden på bakgrunnsmusikken så mye som det gikk ann. 



Det jeg lærte gjennom dette prosjektet har vært at filer slettes utrolig lett! Jeg har også blitt bedre kjent med redigeringsprogrammet Movie Maker. Jeg har fått laget en Youtube kanal, hvor jeg kunne legge ut Photostoryen, og har derfor lært meg en del nytt om Youtube. 

Her er det ferdige resultatet:


-Oline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar