28. jan. 2016

LOGG FOR TIMEN #5

Timene med medier og informasjon denne uken, har vært annerledes. Først begynte timen med at jeg ikke fikk opp Photostoryen min, slik at jeg ikke kunne jobbe på den. Vi konkluderte da med at jeg måtte begynne på nytt, noe som er veldig frustrerende! Jeg var kommet halvveis, og hadde lagt planer om hvilke dager jeg skulle jobbe med dette hjemme. Disse planene ble plutselig lagt om, og jeg må bruke utrolig mye mer tid på dette enn planlagt. Så utrolig dumt, og kjipt!!

Tross det som skjedde, har jeg fortsatt lyst til å ha om Hitler og at han flyktet til Argentina. Jeg vet det tar lang tid å bli ferdig, men jeg tror den blir veldig bra! Jeg er også ganske interessert i denne historien. Det er derfor jeg har lyst til å ha om Hitler på Photostoryen og jeg tror det blir verdt å jobbe så mye, som det jeg må gjøre!

-Oline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar