27. nov. 2015

SMINKE & YOUTUBE

Jeg er som dere kanskje har skjønt, veldig glad i sminke! De fleste vennene mine syntes jeg bruker for mye penger og tid på sminke, noe jeg er helt uenig i. Jeg vil jo si det er helt greit når det er noe du virkelig har interesse for, og gjerne bruker litt ekstra tid med. 

Jeg bruker gjerne ekstra tid om morningen for å sminke meg, ikke fordi jeg må, men fordi jeg har lyst. Jeg har lyst til å bli bedre i det jeg interesserer meg i, noe som også gjelder sminke. Jeg er også veldig glad i å se på sminkevideoer på Youtube. Der ser jeg både på norske, svenske, danske, britiske og amerikanske Youtubere som har interesse for sminke og skjønnhet.
 Noen av de jeg liker veldig godt å se på er: 

  • Sascha Richardson. Svensk youtuber som flyttet til USA i høst fra Skellefteå. 
  • Kathleen Lights Amerikansk youtuber som nylig lanserte en egen "liquid lipstick".
  • Celina Karine.. Norsk youtuber fra Oslo. Har eget studio med Agnes Louise.
  • Sanne Skar Norsk youtuber fra Flekkefjord som nylig flyttet til Oslo.
  • Laura Lee Amerikansk youtuber som flyttet til California for å satse på Youtube.



(Kathleen Lights)



(Celina Karine)
Denne videoen av Sascha Richardson er min absoulutt video for tiden!
Jeg elsker virkelig at hun gjør slike "fix med meg". Enjoy!
-Oline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar