25. sep. 2015

PRESENTASJON

I dette skrivende øyeblikk, er det fredag. Ikke hvilken som helst fredag, men siste skoledag før høstferie. Det blir så utrolig deilig med ferie i en uke! Det kjenner jeg at jeg trenger...

Vel, nå til det dette innlegget egentlig skulle handle om, nemlig presentasjon og en ny oppgave i Medier og informasjon. På onsdag hadde vi altså en presentasjon om oss selv via Power-Point. For min del følte jeg egentlig det gikk helt fint, så det er jo bra! Det var veldig kult og interessant å se hva de andre presenterte om. 

I timen fikk vi også begynne på vår neste oppgave. Vi skal lage et intervju om et relevant tema, noe jeg syntes var en ganske gøy oppgave. Jeg har derfor valgt å lage et intervju om flyktningkrisen i Syria eller noe rundt det emnet. Jeg har ikke bestemt meg 100% enda, men jeg regner med at det blir det. 

(Bilde tatt fra Dagbladet.)



-Oline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar