6. sep. 2015

MAYBELLINE AGE REWIND CONCEALER

For noen dager siden prøvde jeg Maybelline Age Rewind Concealer til øyenskygge primer.  Som concealer er den litt for mørk for meg, men jeg vil jo selvfølgelig bruke den mest mulig. Jeg har jo tross alt betalt for den! 



For de som lurer har jeg i fargen "01 LIGHT".
Som dere kanskje ser, står det på tysk fordi jeg kjøpe denne i Tyskland.


Vel, slik ser altså denne concealeren ut. Haha, jeg liker egentlig pakningen veldig godt, men jeg vet ikke hvorfor. Kanskje det er fordi jeg er blitt vandt til Mac Pro Longwear concealeren min? Hvem vet?... Concealeren vil jeg si har medium dekkevne og den føles veldig lett på huden. 


Som sagt prøvde jeg ut denne concealeren som en øyenskygge primer, for noen dager siden.
Øyenskyggen var veldig vanskelig å blende ut etterpå som dere kanskje ser på bildet under, men den holdt hele dagen. Så om man bruker denne som øyenskygge primer, må du ha tålmodighet. Noe jeg ikke har, hehe. Du må også blende MYE.


Heldigvis så man ikke øyenskyggen så godt, når jeg hadde øynene åpne. For de som lurer brukte jeg "Too Faced Natural Eyeshadow Palette".



Her er noen linker til nettsider som selger Maybelline Age Rewind Concealer: 

 Douglas - Norsk nettside
Feelunique - Utenlandsk nettside
Beautyjoint - Utenlandsk nettside 

(Pssssst... Har du lyst på denne concealeren raskt og for en billig penge? 
Da vil jeg anbefale Douglas som har leveringstid 3-5 dager etter bestilling.
På Facebook er det også en gruppe som heter "Sminke-elskere" som har en rabatt-kode på Douglas. Så om du ønsker en rabattkode, gå gjerne inn å meld deg inn i gruppen.)

-Oline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar